benefit-ok  Doprava zdarma     benefit-ok  30 dní na vrácení zboží     benefit-ok  Záruka 3 roky
benefit-tel  Eshop: 210 012 013 (Po-Pá 8:30 - 16:00)
benefit-ok  Doprava zdarma     benefit-ok  30 dní na vrácení zboží     benefit-ok  Záruka 3 roky
benefit-tel  Eshop: 210 012 013 (Po-Pá 8:30 - 16:00)
Menu Search
Close
Kategórie
Úvod / Pro zákazníky / Způsob doručení

Způsob doručení

V této sekci najdete informace ohledně doručení zboží pro Vaši rychlou orientaci.
Naše společnost využívá kurýrní služby společnosti  123 kuriér https://www.123kurier.sk/


Doprava zdarma pro každého!

Nechte si své zboží doručit zcela zdarma! Nehledejte žádné podmínky, zboží doručujeme zcela zdarma!

Naše zboží, které je skladem, se snažíme expedovat následující den po obdržení objednávky. U produktů, které jsou momentálně nedostupné máte uvedeno předpokládané datum naskladnění. Upozorňujeme, že toto datum je orientační a může se mírně měnit. Přesné datum Vám bude sdělen ihned jak to bude možné.

Doručení kurýrem trvá 2-3 dny od odeslání. O odeslání budete informováni emailem nebo SMS zprávou. Kurýr ma povinnost Vás před převzetím telefonicky kontaktovat na číslo uvedené v objednávkovém formuláři. Čas dovozu kurýrem je v rukou společnosti 123 kuriér, pokud si před expedicí zboží s námi nedohodnete jiné než standardní doručení.

Důrazně doporučujeme: Zboží si po převzetí zkontrolujte do 24 hodin!!!

Nároky z pozdější zjištěných vad zboží poškozeného při přepravě je možné uplatnit pouze pokud zákazník prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době převzetí od dopravce!



Před předvzetím si zboží prosím zkontrolujte, zda je obal neporušený (u zásilky 123 kuriér je možná pouze kontrola obalu, případně následná reklamace poškozeného výrobku do 24 hodin od převzetí), v případě jakékoliv nesrovnalosti zboží nepřebírejte! 

Kontrola funkčnosti výrobku na místě není možná.

Součástí zásilky je faktura (daňový doklad) umístěna v obálce na jednom z balíků.

 

Co dělat po převzetí zásilky?


Po převzetí zásilky kurýrem, prosíme, zkontrolujte neporušnosť produktu. Zboží je možné nahlásit do 24 hodin od doručení v případě jeho poškození vlivem dopravy (rozbité nebo prasklé sklo, protlačení klobouku, atd).
Pozdější reklamace tohoto druhu bude možné uznat pouze pokud kupující prokáže, že reklamované vady mělo zboží již v době jeho převzetí.

Co dělat pokud je zboží poškozené ale zásilku jste už převzali?


Ani v tomto případě nemusíte mít žádný strach. Naše zboží je pojištěné a jeho pojištění platí až 24 hodin po Vašem převzetí! Poškození nafoťte a zašlete nám na mail reklamace@elusia.cz. O poškození nás kontaktujte na telefonní číslo 210 012 013. Po obdržení reklamace začneme dělat ihned všechny kroky, abychom Vam zaslali nepoškozené svítidlo nebo jeho část co nejdříve. V některých případech požaduje kurýrní služba i vyzvednutí poškozeného balíčku, v tom případě se prosím dohodněte s kurýrem, který Vas bude kontaktovat o jeho převzetí.

Zaměstnanci kurýrní společnosti nejsou našimi zaměstnanci. 
Přesto, pokud byste měli jakýkoliv problém, budeme rádi za Váš podnět na zlepšení.